Match



Idag spelade vi match mot västra mark. Det blev 1-1. Det borde ha blivit mer.
Vi måste bara lära oss att göra mål.

Annars har det inte hänt någon särskilt idag. Jag har varit i skolan, det har faktiskt varit jätte kul!

" -Jag gillar en kille i min klass som hetter ---- , han är minst man i klassen. Det är sött tycker jag."

På HK:n idag gjorde vi fisksoppa, det var helt ok!
Sedan har jag börjat på min tunika i slöjden.  Vi ska nämligen göra en kollektion med minst två olika plagg och något av dem ska vara omgjort från något gammalt. tunikan jag gör är en gammal virkad gardin. Låter det spännande? Bilder kommer när den är klar.

För övrigt så försov jag mej idag, trrots att vi hade en timmas sovmorgon. Hur lyckas man?







Idag vill jag ha ett par MC-Boots. Dessa är från sixtyseven.

Nu ska jag snart sova.
Godnatt !

Moa.

Kommentarer
Postat av: Nummer 10, det är jag det :D

Tja, första kommentaren nu då XD



Postat av: Moa

Hahah Good!

2008-09-04 @ 22:54:08
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej gumman!



Ser att du fått till musikspelaren - duktigt! Bra musik dessutom!

Ska bli skoj att se den färdiga tunikan - lite Odd Molly inspirerad, tro?



Kram Moster Milla

2008-09-05 @ 08:07:39
URL: http://www.graadskan.blogspot.com
Postat av: Emma

Dom stövlarna jag ville ha, Dom låga bruna du vet.. Dom är slut överallt :( Men hoppas du hittar några svarta (billiga?) Du kan köpa!! :D

2008-09-07 @ 22:20:46
URL: http://liitetext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback