Jag är lite trött.

Hej!
Nu sitter jag här och ska skriva ett inlägg fast jag inte riktigt orkar.
Igår och idag har jag sprungit DM i orientering. Det var roligt idag för vi blev DM-mästare i staffet! :D:D
Men igår var inte lika roligt, det ösregnade, jag längtade hem, jag missade Timo, dom andra såg på film och  det gick dåligt. Specielt ledsen är jag för att jag missade när Timo spelade. Det har jag inte kommit över än.  Jag hade ju kunnat hoppa över att springa igår och åkt med mamma och Molle till Tranemo idag och blivit DM-segrare bara så hade helgen varit super.. Men nej, det fick jag inte. aja imorgon kommer Emma till mej efter skolan vi ska prata om livet och dricka te som vanligt.
Det har vi förövringt gjort idag också. Jag åkte till Emma och vi var inne lita på datan innan vi gick upp och satte på te och satte oss i hennes rum och pratade. Efter ett tag kom Elvira med, vi hade jätte roligt och försökte komma på en vers till en låt, efter som dom ska skriva en i skolan.  Det gick jätte bra.

Nu ska jag sova.
Moa.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja.. ville att du skulle va med.. :( Men Grattis! :D Imorgon pratar vi om känslor, livet och sjuka grejor! ;D haha

Love U, so fucking much Moa <33 xD

Postat av: Moa

Det låter Bäst! <333 Love U so much!

2008-09-07 @ 22:36:01
URL: http://happydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback