Hemma idag..

Idag i skolan fick jag jätte ont imagen.  
Jag hade så ont så jag knappt kunde stå rak , så Alexandra var så snäll att hon körde hem mej.
Så nu sitter jag här, Jag har precis druckit te, men nu vill jag ha mat! Jag är skit hungring!
Mamma sa något om att det fannas köttferssås och spagetthi i kylen.. Låter bra tycker jag!

Det ösregnar ute, så efter jag har ätit ska jag lägga mej i sängen med en filt och lyssna på musik och plugga..

Emma och Elvira är i Gbg hela veckan och praoar.. Lite avundsjuk. Det låter så mysigt ! Saknar dom redan, Men jag åker in till dom någon dag och hittar på ngt kul! :)

På Fredag har vi studiedag och i kväll ska jag kanske åka till badhuset och simma och bada bastu.. det känns som ett väldigt bra träningsalternativ i detta vädret. ;)

Btw så skulle jag vilja åka utomladns.. till Grekland!

Nu ska jag äta.
Ha en fortsatt trevlig måndag. ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback