Glad höstdagjämning!*

Hejhej!
Igår vaknade jag hos Emma, vi vaknade vid tio i elva av att Pappa ringde.
Det var rätt bra att han gjorde det för annars hade vi sovit bort hela dagen.
Han sa att vid kvart över ett skulle jag vara färdig för då skule vi på kalas till  min kusin.
Jag var färdig då och dom kom och hämtade mej.

Kalaset var mysigt vi satt ute hela eftermiddagen eftersom det var så fint väder, sen gick vi ch gungade lite på lekplatsen som ligger precis i närheten.

När Jag kom hem gick jag till Emma och hämtade min cyckel, egentligen skulle jag bara hämta cykeln och cykla hem igen, men jag blev kvar. Oj.. ;) Annette gjorde en jättegod köttgryta så jag kunde inte låta bli.
När jag kom hem hade jag missat stor i japan... Fan då.  Det hade jag sett frem emot hela veckan.

Här kommer lite bilder från igår kväll













Vi hade roligt, nu ska jag sova.
Godnatt!


* För er som varit inne på google idag så får man reda på at det är höstdagsjämning.


Kommentarer
Postat av: maike

VA fint ! :D Det låter roligt. <3

Postat av: Emma och lilla moooa :D

De va Kul :) Fina bilder! ;D haha

2008-09-23 @ 20:19:07
URL: http://liitetext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback