Fullt upp i helgen

Hej!
Jag har inte hunnit skriva någonting i helgen, det har varit helt fullt upp.

I fredags var det Håkan på Liseberg, Det var skit  bra!!!
Vi( Emma,Elvira, Emilia Maike och jag) stod typ två meter från senen. Det är verkligen det bästa jag vet, att gå på konserter!
Från början var vi femton som åkte in tillsammans men dom andra orkade inte vänta så länge framme vid senen så dom gick och åt och sedan såg vi inte dom mer på hela kvällen.
Men däremot såg vi Emilia, Julia och Linus. Dom hade väntat sedan fyar ungefär, men eftersom jag och Emma är så bra på att tängas kom vi snabbt ända fram till dom, och förbi, haha.
Minus med konserten var att han inte spelade alla bästa låtar... Synd.
Han spelade inte Ramlar, Gullbergs kaj, Brännö serenad, Det är så jag säger det, nu kan du få mej så lätt... Ja. Ni fattar? ... Kanske inte.. ;)

Efter konserten åkte vi hem till Emma och såg på Eward scissorhands, den var jättebra! 
Sedan sov vi på golvet i vardagsrummet.


Vi vaknade vid kvart i elva av att Ida frågade om vi skulle med och rida hos Lovisa men det orkade vi inte och jag hade inga kläder så det får bli en annan gång. Vi kan ju inte rida så det skulle vara sännande!

När vi väl hade gått upp var vi inte så hungriga, men det struntade vi i och ställde oss och bakade scones och kokade te. Eller det gjorde inte jag, men Elvira och Emma.. Jag hade ont i magen så jag läste tidningen.

I går var Ing-marie, Stefan, Alice och Nora och hälsade på,  Vi spelade rollspel. Jag heter Nina och är en IMM Jag kommer från en adlig familj men tröttnade på det livet och gav mej ut på äventyr. Mej just nu är jag och mina kompisa i ett fångläger, där får vi gräva hela dagarna och prata med mutanter. Låter det inte spännande så säg? Det gäller och ha bra fantsi ocg inlevelse!  xD
Dom åkte vid elva så då åkte jag till Emma och Elvira och såg på film, igen. Denna gången såg vi på Sweeney Todd, Det är så bra! ... Jag vill se ut som Helena Bonham Carter.
Sedan åkte jag hem vid ett och gick och la mej.

Idag väcktes jag vid halv tio, vi åt frukost, sedan städade jag i mitt rum och packade min skolväska. Det känns inte kul. Jag orkar inte skola nu, Jag vill ha mera PRAO.
Vid halv två åkte jag på match till Alingsås, Vi förlorade. 3-1.
Och nu är jag hemma och har precis sett Stor i Japan!

Kul helg!
Nu ska jag duscha.

Ha det bra!
Moa

Btw Imorgon blir det till att köpa biljetter till Money Brother han spelar i Borås den 3 november! Whiii!!




Jag tycker han är söt! 

Kommentarer
Postat av: maike

Eller hur ! Jag tycker så synd om honom.. Jag började nästan gråta när jag såg den filmen <'3 haha.

Sweeney Todd, den verkar hemsk. "Köttfärsfilmen" va? Aja, jag vill se den ändå. :P PUSS

Postat av: Emma

Han är ju världens sötaste <3 ;D De var en kulkulkul helg :D "Jag har varit i alla städer" var också en låt jag saknade.. :(

2008-10-04 @ 11:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback