En av världens snällaste

Denna veckan har det varait många som har placerat sig bra på min en-av-världens-snällaste-manniskor-lista.
Idag hamnade Anika jätte högt upp! Hon är så himla snäll. klockan tjugo i tolv i kväll bjöd vi hit Kristoffer, så han kom cyklande till oss vid tolv tiden.
Vi såg på Madagaskar och åt klämmackor på balkongen. :)
Vid tjugo i tre vaknade jag mitt i madagaskar av att Emma skulle ta kort på mej, snällt.
Då fick jag lite panik! Koffe borde nog åka hem, hans föräldrar undrar säkert. Han ringde och väckte dom och sa att någon skulle komma och hämta honom. Snäll som Annika då är så gick hon upp och körde iväg och hämtade honom! Klockan kvart i tre på natten! Snällt!!

Nu ska vi sova Jag är såå trött!!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Elviira

Annika är för snäll hon! :D

2008-09-21 @ 12:09:26
Postat av: Elvira

Huur snäll som helst juh!! :) <3

2008-09-22 @ 15:42:28
Postat av: moa

visst är hon!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback