Duktigt

Idag har jag varit duktig och tränat väldigt mycket.
Lina som jag praoar hos är instruktör på "Kinnahälsostudio"(som det inte heter) så när jag kom cyklandes till henne idag vid kvart över åtta så åkte vi direkt och tränade ett pass bodypump.

Efter passet åkte vi till Ellos huvudkontor och så var vi där hela dagen.
På vägen hem körde vi förbi mitt hus och fortsatte till Kinna eftersom jag hade min cykel kvar där.. det kändes inte så kul... Jag hade bara kunnat bli avsläppt hemma men istället måste jag cykla om fem kilometrarna hem. Men när jag väl var på cyklen och var på väg hem så känndes det ganska skönt för solen sken och fåglarna kvittrade. . ;)

När jag kom hem vi fem tiden kom Elvira förbi och hämtade en kompass och stannade på lite potatismos och fiskpinnar. Det var mysigt, hon har inte varit här på jättelänge, känns det som i alla fall.

Vid kvart över sju körde hon mej till kinna och lämmnade av mej så jag kunde gå till mitt bodybalance pass.
Jag har aldrig varit på det innan det var så skönt! Inspirationen till passet var hämtat från yoga, chi gong och pilates.

När det var slut frågade Lina om jag kommer till henne vid nio imorgon eller om jag kanske ville ha lite sovmorgon?
Vad svarar man på det? Det visste pappa som stod jämte mej! Han skakade på huvudet,och så blev det.
Jag är hos Lina kl 9:00 imorgon igen.

Nu ska jag dricka te och hoppas på en riktig härlig träningsvärk imorgon.

Godnatt!
Moa


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Moa, du är nästan för duktig ;) Jag får dåligt samvete när jag läser din blogg :O <3

Postat av: Emma och lilla moooa :D

Duktig du är! ;D

2008-09-24 @ 14:56:15
URL: http://liitetext.blogg.se/
Postat av: Moa

Hahah men det är inte ofta jag tränar så mkt per dag . ;D händer.... typ aldrig. xD

2008-09-25 @ 14:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback