Accident


Hej!
Jag har inte skrivit på hela helgen, jag har haft lite fullt upp.
I fredags när jag skulle till kinna och köpa present till Emilia vurpade jag med moppen. Det var inte så kul.  Men det gick bra ändå, jag fick stora skrubbsår men annars klarade jag mej ganska fint. En bil stannade och hjälpte mej, lyfte upp moppen som inte klarade sig lika fint och så fick jag skjuts hem.  Hemma tvättade vi alla sår och satte på kompresser så nu kan jag nästan inte gå.
I lördags var jag på konfirmation i Kinnakyrka, kollade på Emilia, det var bra!  Efteråt var det "konfirmationsfest" i KSKstugan och på kvällen var jag hos Ida och kollade på film. Mysigt.
Idag har jag varit på skenemarten med Linnea och Emilia.. det var inte så roligt. Dött, känndes nästan öde.
Men vi gjorde det bästa av situationen och köppte massa goda grejer! :D

 Nu ska jag städa lite.
Hejhopp Mooa.-

Kommentarer
Postat av: linnea

låter kul, förutom moppeolycken då! ;)

haha dt va mysigt :) nästa år ska vi gå på lördagen ist tycker jag ! :D <3

2008-09-14 @ 18:46:32
Postat av: linnea

låter kul, förutom moppeolycken då! ;)

haha dt va mysigt :) nästa år ska vi gå på lördagen ist tycker jag ! :D <3

2008-09-14 @ 18:47:21
Postat av: linnea

ojj, va konstigt :S jag skickade med dt kom inte , och nu ä'r dt två st :P haha

2008-09-15 @ 07:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback