2 september

Idag har det inte hänt så mycket,. Jag har varit i skolan som vanligt´. Dagens höjdpunkt var helt klart musiken, då hade vi introtävling det var jätte roligt! Vi vann! 
När jag kom hem från skolan sen så åt jag två mackor och tog mopeden till tandläkaren. Jag hade inga hål överhuvudtaget.  Sedan åkta jag hem och gjorde läxor duktig som jag är. Vid fem kom Maike för vi skulle åka och träna uppe i OK Mark stugan.  Det var en rolig träning förutom att jag fortfarande får jätte ont av mina ilägg och får blåsor på fötterna..
Imorgon ska jag träna fotboll eller yoga, Jag vill träna yoga eftersom det är gratis denna veckan, men samtidigt tränade jag inte fotboll igår så det får nog bli det. 

Nu ska jag sluta skriva för jag måste försöka lägga in en musikspelare här på bloggen.
Vi får se hur det går.

Moa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla denna Grupp http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=33639114



Framför allt Canine Prey

2008-09-03 @ 16:14:52
Postat av: Du vet vem

Kolla denna grupp:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=33639114

Framför allt Canine Prey

2008-09-03 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback