Om hösten, om hösten...

... då är det allra bäst, då har vi så roligt och leker Allram Eest.



Bild: Me.

Idag är jag hemma från skolan eftersom jag fortfarande är sjuk, inte jätte sjuk, men sjuk. Febern sjunker så imorgon blir det nog skola igen hoppas jag!

Idag har jag inte gjort något specielt. Jag gick upp vid halv tio, satte mej och åt frukost och kollade på TV. Efter jag hade sett ett avsitt av Smallville och ett av xena warrior princess så satte jag mej och srev om svenska uppsatsen.
Då undrar ni säkert.. Varför skrev hon om den?
 Jo, eftersom den var kass och jag hade skrivt den när jag hade 39 graders feber och något sådant vill man ju inte lämmna in.

Idag är det super fint höst väder ute! Jag vill bara gå ut på en långpromenad, eller slänga mej i löven eller något annat höstigt. .. Men det orkar jag inte. Hahah.

Men snart måste jag i alla fall ut, för jag måste städa hos min stackars Kanin.
Och förresten så var jag faktiskt ute en liten stund innan. Då hängde jag upp tvätten och tog lite kort.

Igår kom Emma och Elvra över hit en liten stund. Emma skulle lämna mina byxor som hon hade lånat så då bestämde dom sig för att gå till mej och lämna dom. Eftersom jag hade legat innomhus sedan fredagskvällen så bestämde jag mej för att det var på tiden att jag gick ut, så jag gick och mötte dom.
Det avr inte meningen från början att dom skulle hem till mej , jag var ju ändå sjuk och så, men så bakade mamma paj så jag kunde inte låtabi att bjuda in dom!

När vi hade ätit paj så... Ja, vad gjorde vi.. Jag skrattade iallafall så jag grät flera gånger.

Det var allt för idag. Ha det bra.
Moa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Pajen var god Ulrika! TackTack :) Ja va skratta vi åt egentligen? xD haha, tårarna rann iaf! ;D:D <33

Postat av: Pajbakerskan



Den här är inte så dålig...

http://www.youtube.com/watch?v=SbnB7FbMKz0&feature=related

2008-10-07 @ 10:04:35
Postat av: Elviira

Jaa, den va god! Tack för de Ulrika! :D & tack för att du bjöd in oss Moa :) haha, nae vad va de egentligen vi skrattade åt!? Jag hade vääldigt kul ivf xD hahaah! <33

2008-10-08 @ 09:12:01
Postat av: hampus tengdahl

orka blogga :P

2008-10-09 @ 14:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback