star wars - CS - mera nörd.

Idag har jag förresten varit hemma hos Ivar och spelat nya Star Wars!
Det var roligt. Vi skulle egentiligen skriva upplägget till imorgon men... det gör jag nu istället.

Men det är en sak jag inte fattar... Jag har aldrig tid att spela TV-spel. 
Killar har tid med det ju? Dom hinner träna, spela och plugga?
Hur kan killar ha så mkt tid till sådant?

Det var iaf roligt så länge det varde! Jag och Emilia bestämde att vi skulle ha tvspelskväll på lovet. Vi ska gå in för att varva ett spel på en natt. Emma ska också vara med! . :D

Wish us Luck!



Idag har jag spelat CS med Anton också, det var sårt. Jag sög.
Jag blev skit rädd varje gång jag såg Anton och bara skrek hela tiden...
Jag kanske dödade honom en gång och då gjorde han sig säkert till...
Men jag ska bli bättre!

Alex tyckte att jag var en nörd som spelade Star Wars. Men Jag skiter i henne!  XD

I ♥ nerds. 

Moa

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Få jag vara med (A) :D:D:D

2008-10-21 @ 21:34:38
Postat av: Moa

Hahad Det är klart! . ;D

2008-10-21 @ 22:11:53
Postat av: Sebbe

Måns e med också va? !! :D:D ;P;P

2008-10-23 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback