roliga dagar - Dåliga bloggdagar

Oj! Dålig blogguppdatering idag.

Idag har det varit en rolig dag, vi har övat till TT-tiden* nästan hela dagen.
 
Anndra roliga saker som har hänt idag är att vi har haft bild och så har vi fått tillbaka våra tyskaprov.

På bilden målar vi med tusch, så som man gjorde förr i tiden, fast utan fjäderpennor.
Det är roligt men jätte svårt.
Vi ska illustrera en text ur en svensk barnbok.
Min text kommer ur "Sunnanäng" det handlar om två barn, en lysande fjäder, snö, fågensång och massa berg. Det ska jag försöka illustrera. XD

På tyskaprovet fick jag MVG!!
Fast det var precis på gränsen... PRECIS på gränsen! 130 var gränsen. Jag fick 130.

TT-tiden gick bra annars jag var jätte nervös, men jag klarade det iaf.
För er som inte vet så har jag typ fobi för att ha tex muntliga redovisningar.

Jag blir så arg på mej själv! Varför?!
Jag är ju inte direkt rädd för att prata . XD
Dumma hjärna eller något.

Det var allt för idag.

Pussar
Moa

*TT-tid är ungefär som ängskolans parlament.
 Elevrådert och rektorn pratar och så uppträder man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback