Rolig dag

Hej!
Klockan är halv elva. Jag borde gå och lägga mej...
Men först ska jag bara skriva om dagen.

Idag har varit en rolig dag. Jag skrattade hela lunchrasten.. Jag kommer inte ihåg varför, mest var det nog för jag var trött så himla tröt, tror jag.

Vi slutade tidigare idagockså, så jag fick vänta en och en halv timma på min buss.
Då gick jga hem tilll Ivar och spelade Guitar Hero.
Jag är kass på det.
Det sorgliga är att jag har varit bra innan.. men det har försvunnit... typ.

När jag hade kommit hem kom mamma och hämtade mej och vi åkte iväg och lämnade Måns på hans orkester.
Efter det var jag och mamma och fikade och köppte fotbollsskor. Det var mys.
Sedan när vi hämtade Måns träffade jag Sebbe och Dalan, det var roligt. Dalan har jag inte träffat sedan... Skene marten.

När jag kom hem bytte jag om till fottbollskläder och åkte till Örby IP. Det ösregnade. Härligt.

Nu är jag nyduschad, så nu ska jag sova.

Godnatt. ♥


.. Jag vill åka till Indien.. Och så vill jag ha en henna taturering.
Bara så ni vet. ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du får akta så inte papperskorgen attakerar ;)

Postat av: Moa

SV:Hahahha xD

2008-10-16 @ 11:11:40
Postat av: Emma

Låter kul. Den tatueringen vill jag me ha.. förresten så har du lagt ut den innan.. ;) <33

2008-10-17 @ 17:06:06
URL: http://liitetext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback