plugg, plugg plugg....

Jag orkar inte.. Det är hur mycket som helst i skolan nu.
Och jag är inte ens frisk än.. När jag kom hem från skolan idag tog jag fram SO-boken och läste två sidor.. sen klarade jag inte längre utan sommnade i soffan.
När jag vaknade en timma senare, satte jag mej spikrakt upp och fick panik..  - Vad är klockan?! Jag blev skit rädd att jag hade sovit bort hela kvällen, men en timme var ju ok iaf.
Jag hade lätt kunnat fortsätta sova då och inte gå upp förrän på lördag eller något, men eftersom jag var tvungen att plugga SO  till provet imorgon och se på Heroes så gick inte det. Jag tog mej samman och började plugga.

Jag är nervös, men ändå ganska lugn.. Fattar ni?
Ö
ver helgen ska jag plugga tyska, no, svenska och Engelska.. Känns kul att veta att helgen redan är bokad.

På lördag blir det till att sälja i gulahuset med Elvira.
Egentligen skulle vi ha ridit hemma hos Lovisa då, så jag blev lite lätt besviken när jag fick reda på det.

Idag har det inte hänt något särskilt alls

Puss och kram skum-banan.

Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback