Jag får nog skylla mej själv

Idag fick jag jätte ont i halsen... Vi lunch. Det är rätt konstigt det brukar man inte få. Men det är nog för jag ahr gått i T-shirt och frusit hela dagen... Dumma mej!
I kväll är det föräldra/klassmöte om våran klassresa. Vi kanske nämligen ska till Prag! :D

Idag har det inte hänt så mycket. Torsdagar är sköna dagar, vi har sovmorgon, HK och slöjd så dagen går fort!
På slöjden ahr jag många järn i elden xD Jag håller på att sticka, sy en klänning och syr ett par hotpants.  Det blir nog bra! :D
Sen ska jag sy ett par byxor också.. 

Igår bakade jag scones när jag kom hem. Dom blev perfekta! :D Jätte fluffiga och gyllenbruna.
Precis när jag skulle ta kort på dom så tor batterierna slut i kameran.. Gud gillar inte mej..

Aja nu ska jag Börja städa mitt rum.

Ha det bra! Pussar

Moa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej moa, du är en liten jävulsunge:D <3<3 Orkar inte heller med alla läxor!!!!<3

2008-10-02 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback