huvudvärk och tyska

HejHej!
Det är lite dålig uppdatering här nu, jag vet! Jag har bara inte tid. Hela helgen har gått åt till att plugga och träffa människor.

I fredags var det filmkväll här !
Tack till ER som gjorde det till den bästa kvällen på länge!! <3
Emma och Maike sovöver här till i lördags. Då var det tidig väckning för jag skulle stå i Gulahuset, IFK örbys second hand butik, med Elvira. Hon kom och hämtade mej vid kvart i tio och så var vi där till ett. Det var långa tre timma och både jag och Elvira hade kunnat somna där bakom kassan, hur lätt som helst!

Efter det skulle vi ha tränat på friskis men efter mycket krångel hann vi inte det innan dom stängde.

Sedan på kvällen, vid elvatiden, åkte jag till Emilia och vi åt kladdkaka och frukt och vsåg på The Brakefastclub, den var hur bra som helst! Kvällen var mysig och mycket lyckad!

Hela gårdagen gick åt till att pluga. No. Eller inte hela, jag var och tränade core också, så idag har jag härlig träningsverk i hela magen.

Idag skulle jag ah tränat fotbol men jag ahr jätte ont i huvudet och tyskaprov till imorgon.

Snart ska jag sova!
Ha det bra!
Pussar



Btw, hihi detta fina köpte jag på secondhand affären för 5.-   Mmmmh, I like it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback