Höstlov!!!

Nu är det äntligen höstlov!!! :D
Igår hann jag inte skriva, jag och Peter gjorde uppvärmningsprogam hela eftermidagen!
Han åkte hem vid kvart över sex kanske och då var det bara att börja göra sig i ordning till FN-Galan!

FN-galan var super bra, jag vill så himla gärna kunna sjunga, och min bästa Emilia bryngelsson sjung så himla fint! ♥

Idag ska jag till henne och se på fillm och laga mat! 
Jag hoppas på en super kväll med många av de bästa!

Men några saknas allt!

Tillexempel Emma som åker till London i kväll!!
Jag är inte avundsjuk...
Jag kunde fått följa med i resväskan om jag ville men jag valde att åka till Emilia i stället.
Så det så.

Pussar på er!

Kommentarer
Postat av: maike

haha <3 Bra där Moa! Ha det så roligt ikväll. :) pussar

2008-10-24 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback