Heroes och dalarna = Nu.

Nu har jag precis sett klart på Heroes.. Det är så bra! . : D
Jag tror jag är kär i Hiro! 8)


 "Är inte ni? Jag menar hur kan man inte vara det?!


Imorgon åker jag till dalarna och Orienterar.
Det blir roligt...
Man springer två och två så jag ska springa med älsklings Maike.

Jag har bara tävlat en gång detta året, så vi får väll se hur det går. XD
Men vi åker ju inte dit för att vinna heller...

Wish us Luck!  ♣

Nu ska jag fortsätta packa.
Jag åker vid lunch imorgon och kommer hem på söndag natt.
Så jag skriver inte mer på hela helgen.

Hoppas ni får en super helg!!

Jag ska åka buss i flera timmar så smsa gärna! ♥

Pussar och kramar



Kommentarer
Postat av: Emma

Us <3 Hiro! ;D Lycka till!! <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback