Hej pluggLANdag

 Hej!
 Jag har tråkigt!
Egentilgen ska jag inte skriva här för jag försöker plugga men det går inte så bra.. Haha
Jag har precis fått reda på att min jacka som jag glömde på bussen i onsdags finns på en buss som stannar i Kinna klockan 15:30. Så då gäller det att jag är där så jag kan få tillbaka den! :D

Ikväll ska jag se på Heroes hos Ida som jag missade och efter det så ska jag träna och på LAN. 

Hahahd det blir bra!

Igår vakande jag hos Elvira. Vi såg på Film till två men efterdet kom vi på att vi kanske sulle börja byta om för Petra skulle snart komma hem.
Vi såg på Annie. Den var jätte bra! 



På kvällden tränade vi, först Ki-box och efter det Fotboll! Jag har träningsverk i mina armar! Haha

Ha det bra!
Moa

Kommentarer
Postat av: Elviira

Den va bra! :) Puss <3

2008-10-30 @ 17:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback