Hej gymnasie

Hey!
Nu sitter jag här och är helt genom svettig. Jag håller på att göra gympaprogramet till på fredag. Det går dåligt!. XD
Jag har ingen taktkänsla alls. Men jag blir varm och
det är ju det som är meningen så det är ju bra!

Jag har hållt på i flera timmar så en liten bit har jag kommit i alla fall!
Man ska ju göra det två och två så jag och Peter "Teamworkar".
Han kommer hit imorgon efter skolan så vi kan göra klart det och så jag kan lära honom alla moves jag har kommit på!

Huvudet kan inte sluta så jag sitter här och räknar. "En, två, tre, fyr, fem, sex, sju, ått, en, två... osv" XD


" Så sö bild, varför ser inte vi människor ut så?

Idag i skolan har vi simmat jag fick MVG på livräddningen och bättre tid än alla killar!

När vi kom tillbaka hade vi slöjd. Jennifer och jag gjorde armband och hittade massa skinnband och blev helt extas.
Kan inte göra annat än att längta till slöjden imorgon.

Nu måste jag sova.
Pussar ♥

Btw, jag var i ängskolan innan och tittade på olika gymnasieutställare (säger men så?). Jag fick mycket idéer som jag inte vet vad jag ska göra med riktigt.. Jag ska nog bara fortsätta fundera.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

gymnasiemontrar kan man nog också säga=)<3(Jag kommentera iafl=)

2008-10-23 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback