Hatar torsdagar

Torsdagar är den bästa dagen på schemat. Den är helt sjuk bra faktiskt!
Den börjar med en timma sovmorgon, efter det är det tyska sedan, är det HK och slöjd på rad och efter det är det lunch.
Efter lunchen har jag bara engelska och SO och så är dagen slut 14.45.

Trots detta sköna schema, hatar jag torsdagar...
Jag har alltid otur på torsdagar..
Idag lyckades jag ta min gamla cykel efter som den nya (super gamla) låter konstigt..
Då var det ingen  luft i däcken och sadlen var aldeles för låg.. så...  det tog en kvart extra att cykla till skolan.. 
Kom jag för sent ? Ja!

Och dettta är lixom inte bara en  gång(?) utan det händer alltså varenda torsdag!
Varenda torsdag kommer jag inrusande i klassrumet typ tio minuter försenad...
Trots att vi till och med har sovmorgon.

Annars idag så har jag blivit lackad på tänderna och bakat kebabrulle.
Bakar men en kebabrulle?


" titta så himla söta! Jag är kär 8) Tänk om man kunde göra sånna sj...

Slut.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det stämmer faktiskt att torsdagar är din otursdag!!....Så nu har jag läåst din blogg och jag har kommenterat=)<3.

2008-10-16 @ 17:14:30
Postat av: Fredrik

Okej bra då vet vi det ;)

2008-10-16 @ 17:31:06
Postat av: Moa

Sv båda: Hahah Bra! Kul med komentarer! :D <3

Postat av: Emma

stackare! har ni en "ny" cyckel nu? :) Håller också med om att din otursdag är Torsdagar! en gång fick du ja ta min cyckel >:/ när din moppe stanna ;D haha

2008-10-17 @ 17:10:14
URL: http://liitetext.blogg.se/
Postat av: elin

Hej! : )

JUST NU GÖR JAG BLOGGDESIGNER FÖR BARA 35:- (FÖRR 45:-)

SKICKA EN KOMMENTAR OM DU ÄR INTRESSERAD!



KRAM

/ELIN ^^,



OBS!

ERBJUDANDET GÄLLER TILL DEN 30/10.

2008-10-17 @ 17:14:18
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback