Dalarna

Hej!
Nu sitter jag här och dricker te.
Det känns så skönt att kunna vara inne på internet igen.
Jag är nog beroende .

I dalarna var det roligt. Det gick halv bra. Första dagen kom vi 25 av drygt hundra lag. Det är ju helt ok?
Men andra dagen gick det sämre. Ganska mycket sämre. Vi tappade 40 plaserigar.. xD

Idag fick vi våra omdömmen. Min prestationsångest ligger på max.
När jag har panik, eller om jag är super frustrerad, som tex i torsdags när jag kom försent och cyklen inte kunde rulla framåt, då får jag skit ont i magen och andas jätte högt.
Så känner jag mej nu.

Det jobbigaste är, Varför?
Jag kommer ju in på det jag vill på gymnasiet ändå, så det spelar ju ingen roll.

Skit i det nu.

Hej hopp!
 Puss

Btw, Idag fick Jag och Ivar reda på att vi inte bara skulle vara konfransierer utan att vi tydligen skulle planera hela programet till imorgon. Mera Panik.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra med orienteringen! eller första dan ;D

När jag prata med dej lät de som att du hade jättebra omdömen juh! "på gränsen till Mvg.." skitdåligt asså!? xD



Stackars dej och Ivar.. :(;)



Elvira hälsar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback