BIlder från igår

Det var en bra kväll igår!
Ida, Elvira och Jesper åkte vid ett, då började Emilia och jag att städa i ordning.
Vid ungeför två var vi klara och då började vi göra oss i ordning och så gick vi och la oss.
Vi somnade ungefär klockan tre.. var tar tiden vägen?!
Vi låg och pratade i en tima men det känndes bara som en kvart eller något!
 Hella kvällen var så! Jag kom vid halv sju, helt plötsligt var klockan nio och vi skulle äta, efetr vi hade ätit såg vi på film och plötsligt var klockan ett och alla skulle åka.

Men det var en super mysig kväll! ♥











~ ♥


Kommentarer
Postat av: emilia bryngelsson :)

Fina! vi hade ricktigt mys ! men igår var jag tyvär jätte trött haha x)

Postat av: Moa

Haha det hade vi! <3 Haha Ja det var jag också! <33

2008-10-26 @ 17:05:37
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: ida

det får vi göra om igen <3 :)

2008-10-30 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback