-081014

Heeey!
Idag har inte hänt något specielt, eller jo tyska prov!
 Jag tror och hoppas att det gick bra. Det var lättare än vad jag trodde.
Nu är det bara att vänta och se...

Ikväll är det träning, barmarksträning, som är det jobbigaste som finnas. Jag som redan har tränigsverk från alla akrobatiska saker jag gör i ringarna på idrotten. ehhm... typ volter och stora kors.. mmm.. eller inte. Jag är kass på redskap! Men jag klarade lila korset idag. Nöjd som få.


Måns har fått nya glasögon, jag var med och provade.
Jag vill ha glasögon... ibland.

En bild på mej för ovanlighetensskull.. .



Hihi imorgon ska vi ha uttagning till skollaget i fotboll!
Jag suger men jag kanske kan hoppas på att komma med ändå. XD
Det är bara ´jag och Louise som spelar i nian!
Jag ser fram emot att möta Ängskolan....

Tack för mej.
Hej!

Rimmar..
Moa


Kommentarer
Postat av: Fredrik Andersson

Du kommer nog med ska du se men jag skulle villa se den matchen när ni ka möta Ängskolan

2008-10-14 @ 16:56:43
Postat av: Fredrik Andersson

Du passa i glasögen ochså :D ;)

2008-10-14 @ 16:58:32
Postat av: Moa

TAck! hahahaha Jag vill inte att du ska se! XD

Postat av: Emma

De kommer säkert gå exemplariskt! ;D Och jag håller med om att du passar i glasögon. men det vet du redan.. <33

2008-10-14 @ 18:16:32
URL: http://liitetext.blogg.se/
Postat av: Emma H

so nice du e glasögonen! ;) det kmr säkert att gå super när ni ska spela fotboll!! <3

2008-10-14 @ 20:49:35
Postat av: maike

Snygga du. <3 ! Vi har också ett lag, haha, säger jag bara.

2008-10-15 @ 15:28:37
URL: http://maikelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback