SAve my life.

Idag har varit en jobbig dag.
Matteprovet gick kass. Jag hann inte ens göra klart hela.. och jag vet redan att några är fel. Med tanke på hur min prestationsångest är tycker jag att jag skötte det hela snyggt.
Efter provet ville jag egentiligen bara åka hem och lägga mej under täcket och sova bort hela dagen.. Men jag ryckte upp mej!
Någorlunda.. först ritade jag lite fula ord i min tyska bok.. sen rev jag sönder sidan med dom fula orden och slängde den på golvet. Genast kändes allt mycket bättre... aja lite ialla fall.

Det  var dans på idrotten och det piggar alltid upp mej! Fastän jag är ganska så jätte kass.

Efter lunchen var det bild. Jag påbörjade mitt collage... Jag har en idé, men vi får väll se vad det blir av det.

Jag satt och klippte ut fina saker ur alla möjliga tidningar när jag plötsligt, rakt framför ögonen, se något av det finaste i hela världen!
I Damernas värld nummer 10 -2007 som ligger framför mej  finns en jätte stor bild på Anders Wedin " Moneybrother". Jag blir glad.... jätte glad!
Fort som attan, innan någon annan hinner sno bilden, klipper jag ut den och berättar för alla som vill veta att bilden är min och att han är väldigt (, VÄLDIGT) snygg.
Inte nog med att jag hittade den, jag hittar också ett reportage om honom och ytterligare två bilder.

Dagen var åter räddad.

Nu ska jag plugga engelska... det behövs!..





Kommentarer
Postat av: Emma

Nej! Den vill jag juh också ha! Uppspikad på min vägg! xD hahaha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback