Jag vill sova..

Idag har Emma varit här vi har pluggat om Buddism.
Det är en väldigt smart religion.. Om jag var troende skulle jag helt klart vara Buddist.. Men Jag kan bara inte tro på att man återföds och så..

Jaja..

Jag har noprov imorgon och jag har inte börjat plugga än.. Så nu gäller det att sätta fart.

Bra av mej.

Hahah

Pussar på er.

Btw så åkte Mamma och Pappa till Malmö i helgen. Lite smått avundsjuk är jag allt..



Kolla dessa skorna. Dom är så sjukt fina! Jagvillha, Jagvillha! Ge mej dom!
Eller inte... när ska jag använda dom föresten?..
Skit också... De kommer iaf från Topshop och bilden kommer från
fashionandphoto.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Elviira

va de typ dom skorna du provade när vi va i gbg?:) vi hörs sen! <3

2008-11-28 @ 17:58:32
Postat av: emiliab

diktigt:) jag tar med min bok till emma sen ,elr om du vill det??jag tar med den i allla fall xD haha !:D

2008-11-28 @ 18:48:07
Postat av: anton

jaaaag ska bli buddhist , fakk jesus

2008-11-30 @ 10:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback