Utkast: Hahaha ...

Hahaha
Ni skulle ha sett mej idag på tyskan!
Jag höll på att somna. Jag har aldrig varit så trött i skolan innan !
Jag låg med huvudet på bordet och var helt bort jag hörde inte någonting, Jag tror jag drömde om något helt annat
När plötsligt Linnea som sitter jämte mej säger " Är du trött, Moa?"  i örat på mej!
Då vaknade jag minnnsan, som tur var! 

Jag tror det kan bero på för mycket sena kvällar och för tidiga mornar... Men vad vet jag?
Höhöhö

På vägen hem satt Emlila och pratade om goda saker och läskade oss själva.

Emilia, den konstiga ungen, var sugen på morotssoppa.

Hahah det var inte jag.
Morotsoppa?!
Hahha Jag satt och fantiserade om "perfekt kladdig" kladkaka, kokostoppar och delikatobollar som ni vet typ smälter i munnen.
Jag var så sugen så jag fick ont i magen! xD


När jag kom hem sprang jag in till köket och kollade om vi hade något gott. Bara något...! Men ingenting hade vi.
Jag var Desperat så jag tog ett brago.. eller två... Men vad hjälpte det ..

Så åt jag Gulash-schoppa.
Hahha säg det!
Det går inte att säga Gulasch-soppa..

cp. inlägg...

TackochHej.


 

Kommentarer
Postat av: Anton B

mums nu blev jag med sugen på morotssoppa. men om du är sugen på delikato bollar kan du komma till mig för ja får handla sånt för 100 riksdaler [läs min BdB för mer info]

2008-11-04 @ 20:27:04
Postat av: Sebbe

haha jag blev också sugen på Delicatobollar!! :D:D

2008-11-04 @ 21:13:28
Postat av: maike

haha :) det var roligt. xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback