TRött som få

Idag har jag varit helt sjukt trött hela dagen!
Men det är kanske inte så konstigt med ´tanke på mina sovtider den här vecka.
Det måste bli bättring på det!

Jag har i princip sovit hela eftermiddagen.
Jag kom hem vid fyra, då städade jag upp lite i mitt rum och sedan gick jag och la mig i sängen.
Men först ringde Emma och så låg jag halvsovandes och pratade med henne i en timme.
Efter det somnade jag men vaknade hela tiden av sms.
Hahah men kvart över åtta vaknade jag iallafall och då hade jag ändå sovit en bra stund. ;)

Nu känns allt helt konstigt.. Är det morgon? eller kväll? borde jag äta kvällsmat? ... typ. Hahah Fattar ingenting! XD

Nu ska jag snart sova igen.

Pussar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback