träna plugga te

Nu är jag hemma från skolan. Det har varit en helt ok dag.

Jag sitter här och dricker te. Det är gott.

Snart måste jag börja plugga!
Jag ska träna hela kvällen så jag hinner inte sen.

Klockan fem åker jag till löpskolning i KSK.
Vi får lära oss hur vi ska springa för att springa så bra som möjligt... typ. ;)
Efter det blir det Fystränig med fotbollen.

Jag hoppas på att vara hemma vid hav tio..

Då ska jag sova för jag är så himla trött!

Ida ville att jag skulle komma till henne och se sista avsnittet av Heroes också som jag missade... Men det hinner jag inte...  besviken... Jagvilljagvilljagvill... Jag saknar henne och Heroes så himla mycket!

Nu ska jag plugga

Heejdå.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback