Skola igen

Hej!
Nu har skolan börjat igen. Jag orkar inte, jag är så trött!
Jag har inte varit utan mina kompisar en enda kväll på hela lovet! . xD

Igårnatt spelade vi innebandynatta.
Det var inte jätte roligt. Jag ock Emma var jätte trötta så vi ville bara åka ut hela kvällen så vi kunde duscha och byta om till vanliga kläder.
Men det gick inte! Vi bara gick vidare hela tiden..  Hahah

I laget var: Elvira, Emma, Ida, Frida, Emilia och jag.
Vi var bäst, eller näst bäst om jag ska vara ärlig, och det ska man ju, vi kom tvåa!

TVspelskvällen var mysig, Elvira och Emilia kom också.
Vi spelade Buzz hela kvällen... Jag var bäst.

I Fredags såg vi ( Elvira, Emilia, Emma, Ida, Kristoffer, Sebbe, Anton, Jesper, Ivar , Felicia, Rasmus och jag. Glömt någon?) på nya Bond filmen och efter det åkte vi hem till Jesper och såg på film igen. Det var mysigt! ♥

Bästa lovet!

Slut för idag, tack för idag.

Moa.

Moneybrother snart!! Kan inte vänta.. ♥


Kommentarer
Postat av: Fredrik Andersson

Nu har jag läst Moa :D

2008-11-03 @ 16:48:43
Postat av: Sebbe

Du glömde Felicia och Rasmus :D och massa andra i biosalongen :D:D:D

2008-11-03 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback