Säng problem

Nu ska jag upp och städa på mitt rum. Det ser för jävligt ut rent ut sagt...
 Men.. Jag har fått en ny säng!! Istället för min soffa! :D
Ni måste höra vad som hände!

Jag har tjatat på morfar att han ska komma mad sängen jätte länge.
Den har tidigare stått hemma hos dem i deras gästrum. 
Och så i tisdags så kom han hit för han skulle "passa"  oss för mamma och pappa avr borta för de hade 20 år i förlovningsdag. (20 år!! ) och då hade han med sig sängen! 
Jag blev skit glad! "Äntligen!"

 Men Vi var ju tvugna att ställa soffan någonstans och vi har inget ställe där den får plats så jag tänkte att då kanske jag borde ringa mamma först och fråga och jag verkligen ska ställa in sägen nu..
Men nej! Det tyckte inte morfar.
"Du ska ju inte ringa och störa dom nu, dom är säkert på bio eller något. Kom nu så går vi upp. Ta med skruvarna." 

Så vi gick upp, bar ut soffan i hallen, skruvade ihop hela sängen.. För att märka att den inte får plats så som jag vill ha den! .. den är typ 5cm för låg!!
"Men det är ju inte så noga det är ju bara att vända på den" tycker morfar. Så det gör vi..

När jag väl ska lägga i min bäddmadrass visar det sig att sängen är för smal. Den sticker nu ut 5 cm på varje sida..
Det blev inte riktigt lika bra som jag hade förväntat mej.. Hahah

Men det är jätte skönt att ha en riktig säng ändå, det har blivit mycket mer plats i rummet.

För er som inte vet, tidigare hade jag en stor bäddsoffa. ;)

Nu är det en stor säng istället! 1.20. Love It. ♥
 



Skulle mer än gärna tacka och ta emot! ;) ♥

Puss på er-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback