Rekord igen





Nytt rekord igår igen! 23 stycken unika besökare!

Det tråkiga är att det är bara om jag har lagt upp en bild på bilddagboken med adressen som blir det så många, annars stannar det på runt femton. Jag kan ju inte direkt lägga upp en bild varje dag där det ståg "läs min blogg, happydays.blogg.se" .

Aja, nu ska jag plugga!
( Jag ska iaf försöka, det brukar ju inte bli så mycket av det...xD )
Vi har sjukt, skujt mycket!
På tal om det fick jag reda på idag att vi har typ 200 glosor till som jag inte visste om till Engelskaprovet.
Jag kommer dö...

Rädda mej, någon?

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker att det är bra Moa =) Keep fight for more readers :D Måste ses ngn dag snyggis!/ Maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback