Orientering på zoo

Hej!
Idag har jag orienterat på Boråsdjurpark. Jag sprang med Kristoffer. Det var så sjukt jobbigt! Hahah
Men för honom var det ingenting, han sprang eller typ joggade och sa typ " Kom igen Moa, kämpa på, inte långt kvar!"
Jag var nästan död.

Men jag klarade det!

Gårdagskvällen var super mysig och rolig!
Först lagade vi mat, kycklingpaj. Det hade Elvira hand om. Det blev super gott!
Efter det gjorde jag och Emma efterrätt, Fruktsallad med vitchoklad i ugn. Har jag skrivit det innan?
Det  blev jätte gott, men jag kunde knappt äta för vi såg på skräckfilm.
Haloween hette den, den var sjukt äcklig!



Bilder från kvällen kommer!

.. någon annan gång. ;)

Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Den va lääskig! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback