I wanna rocken roll all night and party everyday.

Den här helgen har verkligen varit super bra!
Det började med att jag skulle sova hos Emma i fredags. Emilia skulle inte göra något så hon frågade om hon också kunde komma, då vill Elvira också komma så dom kom båda två. Hos Emma tittade vi på TV och pratade tills vi somnade på hennes vardagsrumsgolv alldeles, alldeles för sent!

I går kväll såg vi på skräckfilm. Det blev saw 5 som Ivar tog med.
Under kvällen dansade vi också mycket, spelade innebandu  och Wii och mycket andra väldigt  roliga saker!
Det var många bästa människor där men jag orkar inte räkna upp dom.
Elvira vågade inte sova själv hemma så jag, Emma och Emilia bestämde oss för att sova över.

Bästa helgen på länge! :D eller nej förresten alla är verkligen bäst!

Men för lite plugga har det helt klart blivit..Dumma mej.

Jag vill inte gå till skolan imorgon..

Hoppas du också har haft en bra helg!

Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill inte heller gå till skollan :(

2008-11-30 @ 22:33:12
Postat av: Emm@

Helgen va super! :D:D <3

Postat av: emiliab.

helgen var supeduperbra!:D jag vill inte gå i lyckeskolan längre...men jag har hört en massa roligt skvaller idag , vänta bara ddu vill säkert höra haha !:D

2008-12-01 @ 16:48:59
Postat av: Moa

Jag måste få höra!! :o

2008-12-02 @ 15:57:14
URL: http://happydays.blogg.se/
Postat av: Anonym

de förstår jag :D Elvira vet nu haha!!xD fråga Emma , Elvira har säket sagt till henne du !:D eller så hörrs vi imon ?:D

2008-12-03 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback