Don't let the devil ruin it All

Hej!
Idag är jag jätte, jätte glad! :D
Jag sitter här på mammas jobb och väntar på att gå till tandregleringen för att fixa tandställningen som har lossat.
Om de inte ringer tidigare ska jag dit vid tio så nu har jag lite tid att plugga, blogga och kolla lite andra viktiga grejer.

När jag är klar hos tandläkaren tar jag bussen till skolan och går på de sista lektionerna innan vi slutar.
Men nu kommer det bästa!
När skolan är slut åker jag och Emilia G in till Gbg för att gå till Bengans och kolla på Timo!
Det blir ett äventyr för oss må ni tro! 
Varken jag eller Emilia har tagit spårvagnen dit, jag har alldrig ens varit där, så vi får väl se hur det går. 
Vi har samlat mycket fakta för att vara så förberedda som möjligt på vad som komma skall..

-Vi vet att bussen är frame vid nils eriksson terminalen 16.25.
-Därifrån kan vi ta spårvagnarna 11, 9 och 3.
-När vi sitter på nåron av dem så ska vi åka och åka tills vi kommer till Järntorget , sen är det bara att gå av två hollplatser efter.
-Timo börjar spela vid 17.30.

okej?

Detta är allt jag vet! Det kommer gå super!



Skivan kommer hlt klart att köpas.


Jag är lite smått nervös, men på ett bra sätt! Jag kan inte sluta le.
Jag gillar det.

Pussar på er alla.
Hoppas ni får en lika bra dag som jag hoppas på!


Kommentarer
Postat av: emiliab.

kulkulkul!:D lycka till , det blir säkert super!!<3<3

2008-11-26 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback