BÄstBästBÄst

Oj dålig uppdatering, Jag vet.
Jag har verkligen inte haft tid.

Igår var en bra dag!

Jag ock Emmma var ut en och gick en lång runda på eftermiddagen.

När jag kom hem var det dags att duscha oh byta om.
Taxin som skulle köra oss till Elvira kom vid kvart över sex. VI hämtade upp Janne, Annette, Anton och Emma på vägen.
 vi åt jätte gott hemma hos Elvira sen gick vi över till Kristoffer. Där var det mycket mycket folk!

Det var bästa kvällen på väldigt länge!

Taxin gick hem vid två , men då vad det redan slut inne hos Kristoffer så vi var inne med våra föräldrar och ahde det trevligt! xD

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Elviira

haha, bästa kvällen på länge länge:D<33

2008-11-23 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback