Vi vann!

image318
Den här kameran önskar jag mej. ♥

Matchen n gick bra! Vi vann med 3-0! Vi är bäääst!
Jag kan inte erkänna att jag gjorde så mycket bra, får hoppas att det går bättre nästa gång!

Idag har jag köppt hello Kitty plåster, de var super söta. Tyvärr så fanns det igen bild på dem på hela internet, men jag ska lägga upp en om ja hittar någon.

Imorgon är det skolaigen, för första gången på två veckor. Jag orar inte komma tillbaka till ala läxor nu. Jg vill ha sommar lov.

Nu ska jag inte skriva mer för jag ska sova.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag med :O jag vill ha den kameran !!

2008-05-19 @ 20:56:42
Postat av: Moa...

vill du?! hahahaa xD

Postat av: Emma

han som pappa hade kullaberg ihop med innan har en digital systemkamera!! Som dom hade haft där! :D:D Så pappa ska rina han och "kolla lite" xD

2008-05-20 @ 16:25:05
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Moa...

Vad braa!! :D:D

2008-05-20 @ 21:57:06
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback