Pingsfest.

Hello!

Här sitter jag och skriver. Elvira sitter här brevid och tittar lite.
I dag har jag varit på konfaträff det var inte roligt, jag tror inte på Gud.  Men jag ska gå ändå...
Efter det kom Ida och Elvira, vi åkte till sjön och badade, mitt första bad för i år då! Det var skönt, kalt men skönt.
När vi kom hem gjorde vi i ordning oss för då var det dags för "pingstfest".
Det var roligt, jag och Elvira hade hand om en station.
Lagen som kom till oss skulle skaka burkar med olika saker i och så få poäng om de klarar det. Det låter kanske enkelt, men det var det inte!
Sen åt vi hallonpaj och satt och skrattade med Emilia och Julia! När vi hade ätit klart pajen gick vi hem och kollade på våra KATTUNGAR. Dom är så fina!

Nu ska jag sova, för jag ska Orientera och spela match i morgon. Fyra av fem toasters ! Kanon kul!

Kommentarer
Postat av: Elvira

jaa!! :D haha..de va kulit på "pingstfesten"! (:(: Pusspådej

2008-05-13 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback