Jag glömde''


Jag glömde skriva om i helgen, eller jag hann inte. I helgen så har jag gjort massa kul! 
 I fredags var vi hemma ´hos Linnea och hade kul! Vi såg på film och DANSADE xD. Linnea fick paket också :D av mej fick hon en nagel fil XD Hon har redan fått massa annat så hon fick bara den då. VI var ute lite också och tog massa kort , det var jätte roooligt!  Sedan sov jag hos Linnea och på morgonen kl tio ringde mamma för då behövde dom hjälp på Wilma, så jag åkte dit och hjälpte till där i några timmar. när jag kom hem pluggade jag och sedan var det bara att packa för då skulle jag till Elvira och titta på "stora melodifestivalen" . Dit kom också Emilia B, vi hade mkt trevligt! Sedan sova jag hos Elvira och kom hem vid halv ett på söndagen.  I söndags därimot gjorde jag bara läxor. Det var inte så roligt...

Idag hade jag engelska prov.. Jag hade övat as mycket men det gick kass. Jag får la hoppas på ett VG iaf! 
I bilden därimot fick jag reda på att jag får MVG i termins betyg!!  Jag är såå glad för det!
Imorgon och på fredag är det matte prov, G i morgon och VG -MVG på fredag. Hoppas hoppas!

Nu ska jag ine skriva mer för jag måste plugga.
Hejdå.



image323


En Låt.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag hade också jätte kul i helgen! ;D

2008-05-29 @ 16:01:56
Postat av: Emma

Fan Moa!! varför la du in den låten!! >:@
Den sätter sig ju med karlssons klister på hjärnan ju!.. ;P

2008-05-29 @ 16:03:06
Postat av: Elvira

haha..karlssons klister x)!! ;) hur gick de på alla prov nu då Moa? :):)

2008-05-30 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback