Inte så bra!


Ja känner att jag inte är så bra på att blogga just för tillfälllet! Det ska bättras!

Denna veckan har jag inte haft så mycket tid, jag har nämligen haft fullt upp med att praoa.
Jag har praoat på Fritsla Tyglager. Åh, jag kan säga att det finns så mycket fina saker där! Tänk bara om man kunde köpa allt man ville ha och bara inreda ett stort fint hus med alla saker. Det är nämligen inte bara tyger där, det är massa inredningssaker också!
Jag har jobbat från tio till fyra varje dag, så klockan 09:41 varje morgon har jag gått på bussen till fritsla.
Nar jag kommer her hem sen efetr att ha praoat till fyra så är klockan halv fem oc då har det bara varit för mej att åka och träna direkt.
Jag har fakiskt varit jätteduktig denna veckan, jag har tränat varje dag!

Idag har vi haft kalas för mamma, som fyllde 41år i torsdags, (Grattis Till henne!) och så har jag kommit hem från "flohultskampen".
Jag åkte till floultskampen igår kl 17:00 när vi kom dit sprang vi ut på en orienterings bana som var ca 7km lång efter det så hade vi det mysigt, vi grillade, spelade kubb och pratade. Vi somnade vid ungefär 12:30 i vårat militärtält och skulle upp vid 8:30 dagen efter.
8:30 sa David..Men så var det inte, han ljög. Fem i sex stacka han in huvudet i vårat tält och började banka med grytlock så att alla skulle vakna. 
"- Ni har fem minuter på er att komma ut ur tältet, annars blir det minus poäng."  Fem i sex!!  Jag var död. Men man vill ju inte förstöra för någon annan i laget och tävlingsmänniskor som vi är, så var ju alla ute ur tältet kl sex.

När vi hade ätit frukost och bytt till träningskläder var klockan cirka halv åtta och vi skulle sticka ut på en ny bana.
Innan jag kom hem i eftermiddags han vi springa ännu en bana, göra olika sammarbets övningar, duscha och äta. Allt detta och ändå var jag hemma redan kvart i två! Det gäller ju att utnyttja tiden ..  Men jag måste nog erkänna att jag inte hade velat utnyttja den riktigt så.. sova någon timma till hade inte gjort något!

Imorgon ska jag spela fotbollsmatch! Men den börjar inte innan kl 17:00 så jag ska nog hinna sova´.
Nu ska jag gå och lägga mej.

Puss och hej! ♥

image311

SÅ söta! Mostermilla visade dem. Jag måste prova!


Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare.. haha, du har haft fullt upp ser ja! ;)

Postat av: Elvira

jaa, stackars lilla Mos :D x) haha..men du är en stark kvinna i dina bästa år vettja! (Y);)

2008-05-18 @ 21:42:15
Postat av: anne

haha jaa de va ganska jobbigt i helgen:P men riktigt kul!:D och dessutom somnade vi inte fören typ 1 halv 2så:p

2008-05-19 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback