Hahhahaahhah!



image319

Fin tröja från forever21.com. Vill ha den!



Jag är glad idag!
När jag kom hem idag somnade jag och sov två och en halv timma, eller jag försökte men telefonen rignde hela tiden! Men det var skönt ändå!  Nu sitter jag här och försöker skriva min Praouppgift så bra som möjligt, det är svårt!

Skolan idag har varit rolig, inte för att det har hänt någon specielt. Det var bara kul att komma tillbaka och träffa alla!

Nej, nu ska jag fortsätta skriva.

Puss och Kram

Kolla
låten! Man kan inte sluta sjunga på den, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: anne

låter som en fin dag:)
ha de bra puss

2008-05-19 @ 19:51:25
Postat av: Moa.

Det var det! :D

Postat av: Anonym

mahaha ;) den tröja du ! jag va också på bra humör ! innan .. :/ /linnea

2008-05-19 @ 20:57:41
Postat av: Emma

Vilken finer T-tröja måste jag säga dig! xD

2008-05-20 @ 16:26:55
URL: http://liitetext.blogg.se
Postat av: Moa...

Tack ..;D xD

2008-05-20 @ 21:56:34
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback