Vad kan du om din bästa vän?


Namn: Emma Stina Felicia Olsson. (Eller ;D)
Favoritfärg: Röd tycker jag ;D
Ögonfärg: spräckliga XD
Klädstil: BÄst!
Har hon färgat håret ngn gång: Blekt slingor.
Har hon klippt sig ngn gång: JA det är klart ;D
Percing: No.
Tatuering: Nej.
Dricker hon: Min Emma är en duktig flicka.
Röker hon: NEj.
Vad heter gatan hon bor på: Lidalsbacken
Vad har hon för mobil: sony.. hmmm

Vad vill hon bli när hon blir stor: Hon har inte bestämt sej.. Iaf har hon inte sagt det til mej ;D
Vad har hon för färg i sitt rum:  vilket av dom?
Har hon några syskon: Ja en Lillebror, Anton.
Favvomat: Thai?
Vad tror du hon skulle göra för en miljon: Flytta till solen eller resa.
Vad gör hon efter skolan: Inte läxor iaf XD
Vad heter hennes mamma och pappa: Anette och "Jan-Erick". XD Janne.
Vad gör hon på helgerna:  Träffar Mej och gå i kyrkan. XD
Vad har hon för musiksmak:  Det so  jag visar hemme. Håkan, The ark, .. XD
Hur blev ni vänner: Vi lekte på dagis. :D
Hur gammla var ni då:  4-5 tror jag.

Vad brukar ni snacka sms om:  allt möjligt .. ;;D

Är hon beroende av ngt:  Sommar !

Vad kallar du henne: Emma.

Vad kallar hon dig:   Moa

Varför kallar du henne det: För hon heter det ju.

Varför kallar hon dig det:  För jag heter det ju.

Idrottar hon:  JA innebandy klättring?! XD

Vad har ni gemensamt: Allt!
Harhon bdb: JA. super duktig på att lägga in bilder.

Hårfärg:  Blond
Sysselsättning:  Va?
När fyller hon år: 6 april.

Om du skulle ge henne en blomma när hon fyller år vilken skulle du då ge henne: En röd ros. XD ne jag vet inte en orkidée. :D

Beskriv henne med tre ord: Snygg, sexig, singel. XD

Vilket år är hon född: nittonhundranittiotre.

Gillar du henne:  Nej. varför skulle jag..?
Hur ser hon ut: se bild.  ↓

image277

Hon är Finer' XD

Ps. Hoppas inte ni andra bästaste bästa kompisar tar illa upp JAg skriver om er nästa gång . ;D


Kommentarer
Postat av: ElvirA & EMMA

Elvir: jag tar jätteilla upp Moa!!! dummadumma dej! :O:O:O: men jag gillar dej ändå

2008-03-14 @ 22:27:38
Postat av: Emma

Allt stämmer (nästan) till punkt och pricka! xD Men bilden var inte den vackraste precis!! Dumma dej.. haha.. Jag gör snart en om dej med! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback