My love, Göteborg.

Tjohoo.

Igår hade vi studiedag och vad passar inte bättre då än att åka till gbg och shoppa. :D
Mamma, Måns, Jonathan, Molle och jag tog bilen in vid nio, sedan kom Emma och Elvira med bussen så de träffade oss där inne.  Vi hade jätte roligt hela dagen!! Jag köpte ett par nya vårskor,  och tre toppar/tunikor från indiska, men det bästa av allt var ändå mitt glasögonfynd, 3 par solglasögon för 5:-/st!!! Det var roligt :D 
Elvira var tvungen att åka hem lite tidigare för hon skulle spela innebandy, men jag och Emma stanade till affärerna stängde och det var dags att ta bussen hem. Vi var as trötta och skrattade så vi grät på busshållplatsen.. Jag kommer inte ens ihåg vad vi skrattade åt.. bara något med att Emma gjorde reklam för sin yoghurt. XD

Nu ska jag plugga för vi har NO-prov i morgon...

Wish me luck.


image276


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var jätte kul! Vi var nog lte övertrötta.!.. haha, "Vill du kanske köpa ett litet påskägg?" ;D hahaha

Postat av: Maike.

Allt är jättefint.! Avis. x)
Good Luck :)

2008-03-12 @ 20:27:58
Postat av: mooa

hahaha XD det var kul just det.

2008-03-12 @ 22:18:37
Postat av: Mormor

Hoppas provet gick bra. Du kan väl skriva önske lista till din födelsedag. SOV ordentligt.

2008-03-13 @ 12:38:11
Postat av: Moa

Önskelista på väg! :D

2008-03-13 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback