Mopedkurs.


Hej.

Idag ska jag på moppekurs.. Kul.. Eller inte så för vi ska nog bara ha teori.
I går var jag med Emma, igen.  Det var roligt!  Vi dansade balett och var i Kinna. Vi var så duktiga så vi gick in till Kinna. När vi var där inne så köppte vi var sin kjol på nya Lindex. Den var jätte tjusig ;D
Efter att vi hade gått runt lite i så bestämde vi oss för att gå till skrädderiet och fika, vi köpte var sin latte och en kaka och kännde oss väldigt vuxna. ;D
Men sedan kom pappa och hämtade mej för jag skulle träna fotboll. Vi tränade med Dam-laget det var roligt. !

Förresten så var jag och mamma och såg PS, I love you i onsdags den var bra men sorglig!

Idag komme Elvira hem, då ska vi ha party !!  .. Eller inte.. Men det blir kul ! ;D

Puss och Hej.


image282


Kommentarer
Postat av: linnea

Wohoo! :D

2008-03-28 @ 14:13:19
Postat av: Anonym

haha, Ja! va vi kände oss vuxna!.. xD
jag vill också se den filmen!! Puss

2008-03-29 @ 11:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback