Modevisning.

Tjohej!

Skolan idag har varit ganska kul, jag har varit på hälsobesök hos våran super trevliga skolsköterska Hillevi Blomster och haft två prov.
Proven gick bra tror jag, Matteprovet som  vi hade först var inte så svårt för det var bara G delen. No-provet därimot var lite svårare, det var om andning och blodomlopp, Men jag hoppas att det gick bra.
När jag kom hem så ringde ELvira och frågade om jag ville hänga med på modevisning till gymnasiet, det tyckte jag lät jätteroligt så hon köpte biljetter till Henne, Petra, Mamma och mej.
Innan modevisningen så skulle jag på utvecklingssamtal. Det gick bra. ;D
Modevisningen var också kul! det var massa olika affärer, mest från Kinna, som visades.

Men nu är jag hemma. Jag vill bara sova för jag är jätte trött.
Imorgon ska jag på Lock in med klassen. vi ska bi instängda i örbyhallen och vara där till sju på morgonen. Jag ska inte vara med hela tiden efter som det är tränings läger i helgen så jag ska åka hem vid ett så jag hinner sova lite innan jag ska iväg igen.

Har ni märkt att jag har börjat skriva "super" ? tex "super kul" och  "super bra".
Jo! det har jag faktiskt, det har bara blivit så. Men jag säger inte så när jag pratar i vanliga fall, det är ganska konstigt. ;D

Nu måste jag sluta . 
Puss och Hej!

// Moooa' ♥ ©


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jaa, faktiskt Moa!! xD men de låter så "superhärligt" när du skriver så , så de gör inte ett dugg :)

2008-03-13 @ 21:38:15
Postat av: Elvira

de va jag som skrev innan ;)

2008-03-13 @ 21:38:43
Postat av: Emma

Ja, jag håller med dej Elvis! xD hHhhohohohj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback