Kul.


 I natt har Emma sovit här det var roligt. vi somnade vid typ tre innan det hade vi sett på DIrty dancing och varit inne på datan och spelat spel.
 Idag Har vi sett på en film till som jag lånade utav Ida och så har vi byggt två snögubbar :D De blev jätte fina..  Vi har också varit inne på datan och spelat vanliga spel.. vi spelade alfapet och det andra spelet med träbitar som ligger tre och tre på varandra.
Det känns som vi har gjort allt man kan göra en sån här vit dag utan att dricka varmchoklad.

Nu orkar jag inte skriva mer. Men snart kommer lite fina kort från dagen.

   Det är Våffeldagen idag.. :D
  Min fina "manliga" snögubbe. :D           ...och Emmas "Kvinnliga".. 

 Här försöker Emma se cool ut. tror jag. :D


Ha´t bra ! <3

// Moa. '


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå!.. Grrrr... Försöker se coll ut va!? skulle inte tro det.. det va ju du som sa att jag skulle se ut så!! xD hahaha Skit fult asså!!! haha.. men snö gubbarna va fina! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback