Innebandynatta.


HEllow.

Nu har jag inte skrivit på länge.. aj då.. Jag har inte haft tid.. Igår var det påskafton, det var kul men jag sov bort halva dan efetr som jag var på innebandynatta till tre i fredags.
Det var jättekul  i fredags vi kom fyra, okej Jag erkänner.. JAa hade ju hoppats på final.. MEn MEn .. bätter lycka nästa gång, då ska jag ha en av de gula tröjjorna! och en väska så klart.. ;D I går var också kul .. vi var hemma hoss Jonas och Lena, Jag och Emilia satt och kollade på film hela kvällen.. Och så pratade vi om allt möjligt.. och skrattade skitmkt som man brukar göra med henne!

Idag har jag inte gjort ngt.. Bara varit hemma och plockat in ved och sakanat mina älsklings kompisar i hela världen.XD

Nu ska jag äta.. Pussochgull.

Kommentarer
Postat av: Älsklingskompisarna ;)

erkänner att vi inte heller har skrivit på länge! xD

2008-03-23 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback