Te... Filt.. vad mer kan man önska.

Åh snart ska jag träna skidor.. Jag orkar inte.. Inte idag .. Jag vill bara sova. I söndags spelade vi fotbollscup. Det var roligt vi kom  trea. Det var lite synd bara att ded var så sent., jag gick och la mej kl tolv. DOm kan ju inte ha tängt på att det var skola dagen efter.
 Igår bytte jag julklappar med Amanda och Elvira, det var roligt. Jag åkte med Amanda hem efter skolan och så skulle Elvira komma med bussen sen .. Vi väntade , och väntade, Ringde och väntade mera, men hon var borta vi fick inte tag på henne någonstans och hon kom inte, Men till slut så ringde hon, då hade hon glömt paketerna hemma så hon var tvúngen att åka och hämta dem innan. Men det var roligt iaf!

Jag har ju inte riktigt hunnit sova ut sedan i söndags så helst vill jag bara lägga mej på min säng och sova .. Men det går inte. .. På fredag har vi Soprov.. Det ska nog gå bra hoppas jag!

Nu ska jag dricka te.

Kram
// Moa

image257
Kolla bara. ♥

Jag vill bort.. Till Asien någonstans!..


Kommentarer
Postat av: Elviraa

då vill jag hänga med dej..till Asien någonstas xD :D !!

2008-01-30 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback