Snart till Linnea. :D

Hej!
Jag sitter här och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan åka till Linnea.
Jag ska sova hos henne, vi ska spela guitar heroes, Se på film oc sjunga singstar. Det blir roligt!
Idag har jag varit i församlingsemmet heladagen och träffat de andra konfirmanderna. VI pratade och vilka  färger på kläder som prästen skulle ha och många andra viktiga saker. XD

Igår var jag hos Julia tillsammans med Emma, Elvira, Manda, Linnea, Emma (igen XD ), Jennifer och Alexandra. Det var jätteroligt, vi åt god mat, pratade och kollade på en jätteäcklig, men bra, film som heter vacancy, tror jag.

Nu kom pappa hem så snart kommer jag Linnea !

Hejdå!

// Moa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja den va "läbbig"! xD

2008-01-19 @ 16:50:26
Postat av: Elvira

göraomgöraom! :D ahah, de va kuul (Y) jaa, läskigt värre xD :S

2008-01-19 @ 21:53:46
Postat av: moa

Ja det måste vi göra igen!
:D puss

2008-01-20 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback