OjOj!

image237


Oj! (som sagt!)
Ja har inte skrivitpåp några dagar nu.. måste bättra mej. Men jag har varit duktig ändå för jag har gjot mina läxor och varit ute och sprungit istället. :D

Idag slutade jag tjugo över ett, eftersom vi hade två svenska lektioner idag och vi delade upp så halva klassen var på första och halva på andra.
Vi skulle prata om något i några minuter och sedan skulle vi lyssna på dom andra i gruppen. Jag pratade om Grekland (♥)på morgonen. Det gick ganska bra. 
Eftersom jag pratade på morgonden så fick jag vara ledig på eftermiddagen sen. :D


Nästa vecka har vi stort engelskaprov! Måste plugga över helgen..

Nu ska ja sluta skriva.

Hejdå !

Kommentarer
Postat av: Elviraa

orättvistorättvist!! jag slutade kvart över 3..fast vi fick sluta 5 min tidigare för snälleGerhard! :D haha, vi ses sen pusspådej

2008-01-16 @ 17:39:40
Postat av: Moa

5 min de va snällt av han XD

Postat av: Emma

Jag vill också sluta tidigt nån gång i mitt liv på högstadiet! xD

2008-01-17 @ 21:25:58
Postat av: Moa

HAha xD

2008-01-19 @ 16:42:13
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback